دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۴
تأسيس كانون مشاوره، همراه با توزيع كتاب

فرهنگسراي سلامت همراه با ايجاد كانون مشاوره، اقدام به چاپ و توزيع كتاب در اين زمينه مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كانون با هدف استفاده بهينه از فرصت‌ها، خدمات مشاوره‌اي خود را در زمينه‌هاي گوناگون تحصيلي، ازدواج، اعتياد، خانواده،‌ باليني و ... همراه با توزيع كتاب و بروشور ارائه مي‌دهد.

كتابچه «مهارت‌هاي شاد زيستن» كه براي جشنواره «تهران؛ شهر سرور، شهر اميد» طراحي شده بود نيز در اين كانون به صورت رايگان توزيع مي‌شود. 

اين كتاب به كوشش حسين عظيمي‌نيكو تدوين و در شمارگان 7000 نسخه و قطع پالتويي چاپ شده است. 

«روشي براي گوش‌كردن و مطالعه موثر»، «تنهايي»، «تفكر مثبت،‌ راهي به سوي شاد زيستن»، «مهارت‌هاي ارتباط موثر»، «خودآگاهي و شادي» و «چگونه خوشبختي‌ام را حفظ كنم» كه به موضوع كنترل خشم، بخشش و مديرت رفتار مي‌پردازد، از عناوين بروشورهاي اين كانون است. 

فرهنگسراي سلامت همچنين با هدف كنترل آلودگي‌هاي زيست محيطي و بازيافت مواد، با شعار «بياييد ميراث‌هاي طبيعي و ملي خود را براي فرزندانمان حفظ كنيم و آهنگ دلخراش نابودي محيط زيست را خاموش كنيم» و «آهنگ دوستي با طبيعت را بنوازيم»، اقدام به تاسيس كانون محيط زيست كرده است. در اين كانون دوره‌هاي آموزشي متناسب با اين حوزه نيز براي شهروندان برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به واحد آموزش فرهنگسراي سلامت به نشاني ميدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی مراجعه كنند یا با شماره‌های 2-77491491 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط