کتاب «مد استایل»، اثر امیر زبده از سوی نشر طوفان واژهها راهی بازار نشر شده است.
خواندن این کتاب علاوه بر اینکه ایجاد ذوق و شوق برای عکاسی و یادگیری علم مد و فشن در سنین مختلف ایجاد میکند؛ باعث تاثیرگذاری آن در سبک زندگی و ایجاد ارتباط تازه جهت شروع زندگی جدید نیز میشود.
در این کتاب به مباحثی مانند «سبک زندگی اسلامی و زیباشناسی در مادلینگ»، «تعریف و تاریخچه مادلینگ»، «آداب مادلینگ»، «راهنمای عملی مادلینگ»، «سبکهای مد و فشن» و «تاریخچه برندهای معتبر دنیا» پرداخته شده است.
در بخشی از این کتاب میخوانیم:
«مدل تبلیغاتی صرفا به معنای تبلیغات تلویزیونی و بازیگر شدن نیست. این حوزه بخشهای مختلفی دارد و مخاطبان آن مصرفکنندههای عادی، افراد سرمایهدار، خانوادهها، والدین، کودکان و...؛ بهطور کل میتوان گفت تمام اقشار جامعه را در برمیگیرد.»
امیر زبده بیست و پنجم آبان ماه 1357 در تهران متولد شد. با توجه به علاقهی وافری که به امور تبلیغاتی و رشته مادلینگ، فعالیت خود را از سال 82 در ایران آغاز کرده و موفق به کسب تواناییها و دستاوردهای بزرگی در رشته فتومادلینگ شده است. او در این سالها برای شرکت مطرح ایرانی و خارجی کار مدلینگ کرده است.
کتاب «مد استایل»، اثر امیر زبده در 152 صفحه، شمارگان 200 نسخه و بهبهای 70 هزار تومان از سوی نشر طوفان واژهها راهی بازار نشر شده است.
نظر شما