دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
باران کوثری نقش فروغ فرخزاد را بازی می‌کند

باران کوثری در جدیدترین اثر سینمایی خود، نقش فروغ فرخزاد را بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جهانگیر کوثری، سال گذشته در مصاحبه‌ای اظهار کرد که فیلمنامه فیلم سینمایی «فروغ فرخزاد» از سوی او و نعیمه اسلامی در حال نگارش است و به‌زودی ساخته خواهد شد؛ حال خبری منتشر شده که حکایت از بازی باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد دارد.

فیلم جهانگیر کوثری به چند مقطع سنی فروغ فرخزاد و وقایع و اتفاقات پیرامونش می‌پردازد و پیش‌بینی می‌شود تا جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

بدون شک باران کوثری برای بازی در این نقش با چالش‌های متعددی روبه‌روست؛ چراکه از هم‌اکنون انتقادات زیادی به او و انتخابش می‌شود و عده‌ای معتقدند که این نقش به واسطه حضور پدرش در این فیلم به او داده شده است.

با اینکه باران کوثری با ایفای نقش در بیش از 50 فیلم سینمایی به عنوان یکی از بازیگران پخته سینمای ایران مطرح می‌شود؛ اما با توجه به اتفاقات رخ داده، این‌ روزها او زنی تنها در آستانه‌ فصل سرد است؛ چراکه باید تا زمستان و جشنواره فیلم فجر صبر کرد و دید که او این بار چطور پاسخ منتقدانش را می‌دهد.
 
باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموخته رشته نمایش از هنرستان سوره است. او فرزند رخشان بنی‌اعتماد، کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه‌کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه‌نگار است. «بهترین بابای دنیا» (1370) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی‌اعتماد است. او تا به امروز در بیش از 50 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است که از این میان می‌توان به «عرق سرد»، «خوابگاه دختران»، «روز سوم»، «دایره زنگی»، «عصبانی نیستم»، «مستانه»، «لانتوری» و «سد معبر» اشاره کرد. 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها