شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می‌شود

پایگاه اینترنتی کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) شیراز به منظور تسهیل در ارسال آثار شاعران سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، برای تسهیل در امر ارسال آثار سراسر کشور، پایگاه اطلاع‌رسانی این کنگره رونمایی و بخش دریافت آثار در آن فعال شده است.

بخش مسابقه ملی کنگره جهانی شعر اهل بیت (ع) توسط شهرداری شیراز و با همراهی و مشاوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

بخش مسابقه ملی در دو بخش اصلی و  ویژه برگزار می‌شود که موضوعات بخش اصلی عبارتند از: «زندگی، شخصیت و اندیشه حضرات اهل بیت (ع)، جنبه‌های معرفتی فرهنگ حضرات اهل بیت (ع)، سبک زندگی سالم در آینه معارف حضرات اهل بیت (ع)، احادیث و سیره حضرات اهل بیت (ع)، کرامات و فضایل و مناقب حضرات اهل بیت (ع) و جلوه‌های فرهنگ اسلامی در سیره حضرات اهل بیت (ع)» و موضوعات بخش ویژه کنگره نیز «شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) و سیره، مناقب و شخصیت حضرت شاهچراغ (ع)» خواهد بود.

شاعران سراسر کشور می‌توانند در هر یک از بخش‌های بخش اصلی و ویژه (شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)) حداکثر ۲ اثر را تا تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۰ به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

محدودیتی در ژانر و سبک اشعار وجود ندارد و ارسال اثر به آسانی از طریق فرم دریافت آثار به آدرس www.shiraz-ahlulbayt-poetry.com/form انجام می‌شود.

یادآور می‌شود: به صاحبان آثار برگزیده جایزه نقدی نفیس تعلق گرفته و برای حضور در کنگره، مهمان شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) در ۲۱ تیرماه خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها