دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
اجرای طرح «بهار کتاب» توسط ناشر قُمی

مدیرعامل دفتر نشر معارف قم با اشاره به در پیش بودن 12 اردیبهشت «روز معلم» از برگزاری طرح «بهار کتاب» خبر داد.

مسعود پیرمرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و در پیش بودن 12 اردیبهشت «روز معلم»، گفت: نشر معارف با همکاری پاتوق کتاب طرح «بهار کتاب» را در جهت استفاده معنوی بهتر از این ماه مبارک با مطالعه کتاب‌های پرمخاطب و جذاب نشر معارف برگزار می‌کند.

مدیرعامل دفتر نشر معارف قم تصریح کرد: طرح مورد نظر به مدت 20 روز از دهم ماه مبارک رمضان (سوم اردیبهشت) آغاز و تا عید فطر ادامه دارد.
  
وی تاکید کرد: در طرح «بهار کتاب» علاوه بر عرضه کتاب در فروشگاه‌های پاتوق کتاب در سراسر ایران نسخه الکترونیک آنها در لینک با 30 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
  
پیرمرادیان اضافه کرد: کتاب «مربی و تربیت» اثر مرحوم آیت‌الله حائری که در آن به نقش تأثیرگذار معلم در مسیر علم‌آموزی شاگرد می‌پردازد و عوامل موثر در تربیت شاگرد در جهت تعالی بشر توسط استاد و معلم را بیان می‌کند، از جمله کتاب‌های این طرح است.
 
مدیرعامل دفتر نشر معارف قم افزود: کتاب‌های «شاگردپروری» تازه‌ترین اثر استاد عابدینی، کتاب «آن سوی مرگ» اثر جمال میرصادقی و کتاب «حکومت جهانی خدا» اثر دیگری از مرحوم آیت‌الله حائری که به ابتلای انسان امروز به اضطراب و تشویشی دائمی و علل آن و همچنین به عوامل رفع این اضطراب با پذیرش حکومت خداوند بر انسان می‌پردازد، کتاب‌های عرضه شده در طرح «بهار کتاب» نشر معارف قم است.
 
وی همچنین گفت: مسابقه کتابخوانی الترونیکی با محوریت «علی از زبان علی (ع)» به قلم آیت‌الله محمدیان که زندگی و زمانه حضرت علی را از زبان خودشان به صورت داستانی بیان کرده به مناسبت ماه رمضان برگزار می‌کنیم و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به لینک https://patogh.mobi مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها