سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
«ماجرای کووید 19» در لرستان داستان شد

مسابقه داستانک و داستان‌نویسی «ماجراهای کووید 19» با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انتشارات هاویر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اولین دوره مسابقه استانی داستانک و داستان‌نویسی «ماجراهای کووید 19» با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه، ترویج و توجه به بهداشت فردی و سلامت عمومی جامعه و ایجاد بستر مناسب برای کشف استعدادهای ادبی، با همکاری معاونت فرهنگی و مطبوعات این اداره کل و انتشارات‌ هاویر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بر اساس شرایط مندرج در فراخوان، علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز یا جدی خود را با ذکر دقیق مشخصات نویسنده شامل: نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس، حداکثر در قالب 5000 کلمه در قالب فایل word با فونت Bnazanin 13 و با رعایت قواعد نگارشی و دستوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسالی نباید قبلا چاپ و یا در قالب فراخوان‌های دیگری ارائه شده باشند و می‌توان در قالب آن به نقش کرونا در تغییر برخی آداب و فرهنگ‌های بومی پرداخت.

تمامی افراد بالای 15 سال که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه هستند، می‌توانند آثار خود را تا 30 بهمن‌ماه به آدرس الکترونیک: Haavirpub@gmail.com ارسال کنند.

آثار منتخب در قالب کتابی به نام نویسنده منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها