پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
برنامه‌های هفته کتاب در سمنان اعلام شد/ عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته کتاب

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری بیش از 510 برنامه فرهنگی در بستر فضای مجازی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان خبر داد.

سعید دهقانلو، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، ضمن بیان اینکه  24 آبان سال جاری امکان عضویت به‌صورت رایگان در 53 کتابخانه‌‌ عمومی  این استان مهیا شده‌است، بیان کرد: شهروندانی که عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند به‌مدت یک‌سال از خدمات رایگان این مراکز استفاده خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا ثبت‌نام، عضویت جدید و تمدید عضویت رایگان به‌صورت آنلاین انجام می‌شود افزود: کلیپ آموزشی برای راهنمایی برای عضویت در صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به نشانی: http://Www.instagram.com/semnanpl منتشر شده‌است.

 دهقانلو از برگزاری بیش از 510 برنامه فرهنگی در بستر فضای مجازی به‌مناسبت هفته کتاب امسال خبر داد و اظهار کرد: بالطبع یكی از راه‌های ترویج فرهنگ كتابخوانی و تامین منابع و ایجاد انگیزه در یكایک افراد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابدار و کتابخوانی از 24 تا 30 آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود ادامه داد: امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی برای مخاطبان برگزار می‌شود.

دهقانلو  گفت: برگزاری کارگاه قصه‌گویی، نشست کتاب‌خوان، رونمایی کتاب، نقد و بررسی کتاب، مسابقه نقاشی، چالش «اولین خاطره حضور در کتابخانه» و کارگاه «مادران قصه‌گو» در بستر فضای مجازی از‌جمله برنامه‌های فرهنگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها