پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
اهدای بیش از 500 جلد کتاب به کانون فرهنگی‌هنری مساجد سرخه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از اهدای بیش از 500 جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی، علمی، دفاع مقدس و کودک ونوجوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

علی فیض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: این کتاب‌ها در موضوعات مختلف و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین جوانان و نوجوانان در اختیار کانون مساجد قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت آشنا شدن نوجوانان و جوانان کانون‌های فرهنگی مساجد با جایگاه و ارزش واقعی کتاب اظهارداشت: جوانان باید بدانند با مطالعه کردن می‌توانند آینده‌نگری خود را تقویت و در بهبود زندگی موثر باشند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه افزود: یکی از وظایف این اداره، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه به خصوص در قشر کودک و نوجوان است. 

علی فیض به فرهنگ‌سازی در حوزه هدیه دادن کتاب در خانواده‌ها اشاره و ابراز کرد: هدیه دادن کتاب و معرفی کتاب‌های مناسب به دوستان و اقوام نیز تاثیر زیادی در ترویج کتابخوانی و آشتی کردن مردم با کتاب دارد.

وی یادآورشد: توجه به محتوای کتاب‌های اهدایی و جذابیت متن و تصویر آن در اثربخشی کتاب بر مخاطب به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برای حذب بیشتر آنها به مقوله مطالعه و کتابخوانی بسیار موثر است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها