شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
اختصاص بیلبوردهای شهری در سمنان به اشعار شاعران ایرانی

به‌کوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در راستای ترویج فرهنگ و ادبیات ایران زمین اشعار دلنشین شعرای ادبیات فارسی در سطح شهر سمنان اکران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، عباس بابایی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: واحد تبلیغات محیطی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در راستای ایجاد نشاط و پویایی و ترویج فرهنگ و ادبیات ایران‌زمین نسبت به اکران اشعار در سطح شهر اقدام کرده است.


وی در ادامه افزود: به منظور بهبود فضای بصری شهر، اشعار شعرا به تعداد ۱۰۵ سازه شامل استرابورد، استند، پرتابل و اسکو لایت باکس در نقاط مختلف سطح شهر سمنان اکران شده است.


عباس بابایی ادامه داد: اکران این شعرها در سطح شهر باعث می‌شود که نسل جوان به آشنایی بیشتر با این اشعار و سرایندگان آنها کنجکاو شوند در واقع این اتفاق کمک می‌کند تا بخش‌های مختلفی از اقشار جامعه به سمت دریافت منشاء اشعار سوق پیدا کنند و سطح مطالعه در این زمینه دستخوش تغییرات مثبتی شود.


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: این سازمان در کنار دیگر بخش‌های شهرداری سمنان برای همراهی با مردم در گذر از بحران شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کند.


وی تاکید کرد: گرچه عمده فعالیت‌های این سازمان هم‌اکنون به حالت تعلیق درآمده است اما به محض گذر از این روزها با قوت بیشتر برای احیای روحیه نشاط و شادی به میدان خواهیم آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها