دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
پرفروش‌های پردیس کتاب اصفهان؛ از «مانیفست یک فمینیست» تا «اکنون»

فهرست کتاب‌های پرفروش پردیس کتاب اصفهان در تیرماه اعلام شد که در بین آنها نام کتاب «اکنون» هم به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، پایان فصل امتحانات مدارس و دانشگاه‎ها همیشه نویدبخش آغاز فصلی پررونق برای کتاب و کتاب‎خوانی بوده است. تیرماه، اولین ماه تابستان نیز همواره شاهد تکاپوی کتاب‎دوستان برای گزینش بهترین کتاب‎هاست تا تابستان خود را با مطالعه‎ آ‎ها به شکلی لذت‎بخش پشت سر بگذارند.

«پردیس کتاب اصفهان» واقع در طبقه سوم سیتی‎سنتر این شهر نیز که کمتر از یک‎سال از گشایش آن می‎گذرد، توانسته در این مدت مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

مهسا یاوری، سرپرست فروش این کتابفروشی درباره پرفروش‌های تیرماه «پردیس کتاب اصفهان» به خبرنگار ایبنا گفت: در میان آثار شعر کتاب «اکنون» اثر فاضل نظری توانسته است در میان پرفروش‎های تیرماه پردیس کتاب قرار گیرد. «خودت باش دختر» و «شرمنده نباش دختر» نیز از کتاب‎های نسبتاً جدیدی هستند که بلافاصله بعد از انتشار توانستند استقبال خوب مخاطبان را به دست بیاورند و این استقبال تاکنون نیز ادامه داشته است.

سرپرست فروش «پردیس کتاب اصفهان» درباره آثار همیشه پرفروش این کتابفروشی هم گفت: کتاب‎های کم‎حجم و ارزشمندی مانند «ما همه باید فمینیسم باشیم» و «مانیفست یک فمینیست» به دلیل معرفی خوب پردیس کتاب اصفهان، نه فقط در تیرماه امسال که در طول یک‎سال گذشته همواره در میان فهرست پرفروش‎های این کتابفروشی قرار داشته است. در حوزه‎ کتاب‎های موفقیت و انگیزشی نیز سه کتاب «تختت را مرتب کن»، «اثر مرکب» و «گاو بنفش» از نشر آموخته که از ناشران فعال اصفهان است، در صدر فهرست پرفروش‎های این حوزه در تیرماه قرار گرفته‎اند.

یاوری در پایان گفت: در میان سایر آثار نیز اثر همیشه پرفروش «شازده کوچولو»، کتاب روان‎شناسی و نسبتاً جدید «تکه‎هایی از یک کل منسجم»، کتاب کم‎حجم «در ستایش بطالت» اثر برتراند راسل، و در نهایت کتاب‎های «پستچی» اثر چیستا یثربی و «سه‎شنبه‎ها با موری» اثر میچ آلبوم در میان فهرست پرفروش‎ترین کتاب‎های پردیس کتاب اصفهان در تیرماه امسال قرار گرفته‎اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها