دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
سومین جشنواره ملی حرف حساب برگزیدگانش را شناخت

آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی حرف حساب در سرای ملل برگزار شد. این جشنواره تنها برای کمک و پیشرفت به جامعه برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی حرف حساب ظهر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه در سرای ملل مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

شهروز شریعتی، دبیر سومین جشنواره ملی حرف حساب، غروی سفیر سابق ایران در بلژیک، رضا نوعی، مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب و گرجیان، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس از اعضای داوری این جشنواره، در این مراسم حضور داشتند.

در بخش فارسی آرمین فتاحی‌پور جایزه خود را از داوران دریافت کرد. در بخش بین‌الملل نیز شقایق امیری، مهرداد علیزاده، محدثه محمد علی‌پور، احسان طالبیان، سجاد شفیعی‌پور و حامد سبزعلی‌پود به عنوان برگزیده شناخته شدند.

اما مرضیه گران‌پایه و شادی آبخیز به صورت مشترک رتبه نخست را کسب کردند و به ترتیب حمید ایزدپناه و حسین طالبی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

جشنواره ملی حرف حساب در قالب مسابقه برگزار می‌شود، و شرکت کنندگان باید طرح یا پایان نامه خود را در سه دقیقه برای داوران و مخاطبان توضیح دهند. اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارآفرینان، سرمایه گذاران و تمامی افرادی که در پی استفاده از طرح‌های جدید دانشگاهی هستند مخاطبان این رویدادند.

شاید جذاب‌ترین و در عین حال سخت‌ترین بخش این رویداد ارائه پایان‌نامه یا طرح تحقیقاتی در قالب کاربردی و قابل فهم برای همه افراد حاضر در جلسه باشد. پس از ارائه تمام منتخبان و جمع نمراتی که تک تک داوران در هر بخش به محقق داده‌اند، نفرات برتر انتخاب می‌شوند. در همین حال، یکی از برنامه‌های پیش روی این رویداد، معرفی محققان و تیم سرمایه‌گذار طرح به پارک‌های علم و فناوری است.

رویداد حرف حساب تنها برای کمک و پیشرفت به جامعه برگزار می‌شود. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    طالبی دوم‌شد ایزدپناه‌سوم دوست عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها