یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
​معرفی و رونمایی مجموعه کتاب «دانشنامه ارتباطات» در فرهنگسرای رسانه

پنج جلد نخست مجموعه کتاب «دانشنامه ارتباطات» به قلم پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی معرفی و رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، این مراسم در قالب هشتاد و نهمین نشست زرین قلم با حضور چهره‌های رسانه‌ای و فرهنگی و استادان دانشگاه از جمله پروفسور علی‌اکبر فرهنگی؛ پدر علم مدیریت رسانه، شهاب اسفندیاری؛ رییس دانشکده صدا و سیما و حجت‌الاسلام دعایی؛ مدیر مسئول روزنامه اطلاعات برگزار می‌شود.
 
«دانشنامه ارتباطات» شامل 5 کتاب، جامعه‌شناسی ارتباطات؛ اصول و مبانی، جامعه‌شناسی نوین ارتباطات؛ رسانه‌ها در جهان امروز، جامعه همه جایی؛ در آمدی بر جامعه‌شناسی ارتباطات، کودکان و رسانه‌های جمعی؛ پژوهشی در گفتمان برنامه‌های کودک و تلویزیون، کودکان و رسانه‌های جمعی؛ پژوهشی در آسیب شناسی برنامه های کودک و تلویزیون است.
 
این مراسم دوشنبه 14 اسفند ساعت 10 و 30 دقیقه در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها