یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
دوره تخصصی ویژه مدیران صنعت چاپ

دوره دوم آموزش مدیریت ویژه صنعت چاپ هفتم دی ماه با بررسی پنج مبحث اصلی در حوزه مدیریت صنعت چاپ مانند مدیریت کیفیت، مدیریت تعمیر و نگهداری و مدیریت عملکرد و بهره‌وری آغاز می‌شود.

نایب‌رئیس هیات مدیره شرکت ایران روتاتیو در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت:‌ دوره دوم آموزش مدیریت ویژه صنعت چاپ پس از موفقیت در برگزاری دوره اول در تابستان 1396 از دی ماه آغاز می‌شود و تا 12 بهمن ماه امسال ادامه دارد.
 
شاهین اسفرجانی، ادامه داد:‌ این دوره توسط دکتر خدایار صادقی با پنج مبحث اصلی مدیریتی شامل مدیریت رنجیره تأمین، مدیریت کیفیت،‌ مدیریت عملکرد و بهره‌وری، مدیریت موجودی (انبار) و مدیریت تعمیر و نگهداری ارائه خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه امروز ایران به سمت بهبود اقتصاد و تجارت جهانی پیش می‌رود،‌ عنوان کرد: بخش‌های صنعتی ایران و از جمله صنعت چاپ و بسته‌بندی، به اين باور رسيده‌اند كه فقط تأكيد بر توسعه ظرفیت تولید و ارائه خدمات، چاره‌ساز نیست و موفقیت در تحقق استراتژی‌های رقابتی، در گروی افزایش كارايي و اثربخشی توليد است. 
 
اسفرجانی با اشاره به تفکر نادرست مدیریتی در کشور، افزود: تفکر غالب در میان مدیران صنایع کشور آن است که علاوه بر بکارگیری فناوری‌های مدرن و پیشرفته روز، برای نوسازی خطوط تولید، سیستم‌های مدیریتی حاکم بر فرایندهای عملیاتی ، پشتیبانی و مدیریتی واحدهای صنعتی نیز مطابق با استانداردهای جهانی و پایاپای کشورهای پیشرو صنعتی، اصلاح و به‌روز شود.
 
وی تاکید کرد‌: با توجه به اینکه فناوری و دانش، دو بال جدایی‌ناپذیر موفقیت هستند، یادآور شد:‌ در این شرکت در تلاش است بستر آموزشی مناسب برای مدیرانی که به دنبال پیشرفت‌های اساسی و مطمئن در زیرساخت‌های مدیریتی کسب و کار خود هستند ایجاد کند و در گامی جدید، فضای آموزشی مناسب را برای ارائه خدمات آموزشی به مدیران صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران فراهم کند.
 
به گفته وی، ارتقای دانش مدیران صنعت چاپ، منجر به سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در صنعت نیز خواهد شد، زیرا دانش مدیریت نیز همچون تکنولوژی نیازمند سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری در یادگیری و ارتقای دانش سازمانی، نقش موثری در موفقیت مراکز چاپی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها