یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
استقبال از برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب لرستان

شیرزاد بسطامی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به استقبال مطلوب مخاطبان از برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه بزرگ استانی کتاب استان لرستان گفت: از امروز شاهد حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از  روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بسطامی با بیان این مطلب افزود: مراسم شب شعر دفاع مقدس یکشنبه(دوم مهرماه) با حضور چهره‌های فرهنگی استان در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد این استان ادامه داد: در بازدید معاون فرهنگی وزیر ارشاد هم تاکید شد تا از ظرفیت بالای کتابفروشان استانی برای عرضه بیشتر و مطلوب‌تر کتاب بهره‌برداری شود. با همکاری اداره کل امور کتابخانه‌های این استان کارگاه‌های آموزشی شعر و ادبیات نیز در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

بسطامی اظهار کرد: تمرکز بر حفظ منافع ناشران و کتابفروشان استان در جریان برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده و با توافق با شهرداری مقرر شد فضاهای نمایشگاه‌های کتاب به ناشران و کتابفروشان این استان اختصاص یابد. نمایشگاه کتاب استانی لرستان توانسته فضایی مناسب برای افزایش مطالعه و کتابخوانی در شهر خرم‌آباد به وجود آورد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها