سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
حورایی «ارتباط با افراد بدقلق» را می‌نویسد

مجتبی حورایی این روزها در حال تالیف کتاب «ارتباط با افراد بدقلق» است.

مجتبی حورایی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از تالیف کتاب «ارتباط با افراد بدقلق» خبر داد و افزود: گاهی افرادی در زندگی ما هستند که نمی‌دانیم با آن‌ها چه کنیم به طور مثال با افراد عصبی در زندگی برخورد می‌کنیم یا آدم‌ها پرتوقع و حسود! اما در این شرایط نمی‌دانیم با این افراد چگونه برخورد کنیم؟ در واقع تکنیک‌های رفتار با این آدم‌ها را نمی‌دانیم. 

مولف آثار روانشناسی ادامه داد: این موضوعی است که مورد اقبال مخاطبان است و پیش‌بینی می‌کنم که مورد توجه قرار بگیرد. البته امیدوارم سال دیگر در نمایشگاه کتاب این اثر منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه ایرانی در ارتباطات بین‌فردی و اجتماعی دارای مشکلات متعددی است، عنوان کرد: به طور مثال اگر من فرد تندخویی باشم این رفتار را به عنوان یک مشکل شخصیتی با خود به خانواده، گروه دوستان و... می‌برم و در ارتباطاتم این موضوع تاثیرگذار خواهد بود. این‌ها هر دو مکمل هم هستند بدین معنی که گاهی من تکنیک برخورد با این گونه افراد را بلد نیستم و به همین دلیل هم نمی‌توانم با آن فرد زندگی کنم.

حورایی تاکید کرد: ما باید برای تالیف کتاب‌های روانشناسی در حوزه ارتباطات فردی و شخصیتی کارهای بیشتری انجام دهیم و البته در حوزه ارتباط با دیگران هم فعال شویم تا بتوانیم مهارت ارتباطی را یاد بگیریم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها