یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
​نمایشگاه «انسان و آزادی در قرآن» در حسینیه ارشاد

نمایشگاه موضوعی قرآن کریم با عنوان «انسان و آزادی در قرآن» سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپاست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت موضوع تدبر در قرآن، نمایشگاه‌های موضوعی هفتگی با محوریت قرآن کریم برگزار می‌کند.
 
از روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه، دوازدهمین دوره این نمایشگاه‌ها با عنوان «انسان و آزادی در قرآن»، شامل انواع منابع موجود با موضوعات انسان‌سازی در قرآن، پیدایش انسان و جهان در قرآن، سیمای انسان کامل در قرآن، فلسفه حیات انسان، مبانی انسان‌شناسی در قرآن، ایمان و آزادی؛ حجاب و آزادی؛ وحدت و آزادی، آزادی معنوی و آزادی بیان در اسلام در این کتابخانه برپاست.
 
«آب و قرآن»، «ادیان و قرآن»، «هنر و قرآن»، «علوم و قرآن»، «قصص قرآنی»، «اخلاق در قرآن» و «ترجمه‌های قرآن و نقدهای آن» برخی از نمایشگاه‌های هفتگی موضوعی قرآن کریم بودند که پیش از این در کتابخانه حسینیه ارشاد برپا شده‌اند.
 
کتابخانه در راستای تکمیل مجموعه خود، منابع موضوعی اهدایی را پذیرفته و از طریق شماره تلفن 22866465 و یا کتابدار آنلاین به نشانی www.hepl.ir آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها