پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
آغاز نام‌نویسی کارگاه‌های مجازی نیلوفر لاری‌پور

دومین دوره کارگاه‌های مجازی ترانه‌سرایی و نویسندگی «نیلوفر لاری‌پور» با همکاری کانال و صفحه «کتابدونی» در تلگرام برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه‌ها نام‌نویسی کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دومین دوره کارگاه‌های مجازی ترانه‌سرایی و نویسندگی «نیلوفر لاری‌پور» با همکاری «کتابدونی» از اواخر فروردین‌ماه برگزار می‌شود. 

نیلوفر لاری‌پور در توضیح این کارگاه‌های مجازی گفت: قصد دارم برای دومین بار کارگاه مجازی آموزش ترانه و نویسندگی را با همکاری کانال کتابدونی برگزار کنم. علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه نویسندگی محدودیتی ندارند اما افرادی که قصد شرکت در کارگاه ترانه را دارند، باید حداکثر 35 سال سن داشته باشند و سه اثر خود را برای ما ارسال کنند تا در صورت تایید در کلاس‌ها ثبت‌نام شوند.

وی با اشاره به وضعیت کلاس‌ها و دلایل مجازی برگزار شدن این ‌دوره‌ها اظهار کرد:‌ هر کارگاه نهایتاً با حضور 10 کارآموز شروع به فعالیت خواهد کرد و دلیل مجازی برگزار شدن آن این است که افرادی که در خارج کشور یا شهرستان‌‌ها زندگی می‌کنند، بتوانند از این کارگاه‌ها استفاده کنند. همچنین این امکان وجود دارد که شخصی در تهران زندگی کند اما بنا به دلایلی فرصت شرکت در کلاس‌های حضوری را نداشته باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند به آی‌دی‌ تلگرام @iranedu مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها