پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
​امیرخلیلی: هنرمند واقعی در دنیای مجازی گم شده است/ اهمیت رسانه‌ها در حیات جامعه ادبی و هنری

احمد امیر خلیلی، شاعر و ترانه‌سرا در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و با حضور در غرفه موسسه خانه کتاب اظهار کرد: هنرمند واقعی در دنیای مجازی گم شده است و تنها اهالی رسانه هستند که هنرمند واقعی را از هنرمند مجازی تشخیص می‌دهند.

احمد امیرخلیلی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: برای دیدن چند غرفه ادبی به نمایشگاه آمدم اما متاسفانه خیلی از آن غرفه‌ها در نمایشگاه حضور ندارند و من دلیل آن‌را نمی‌دانم. همچنین تعداد رسانه‌های ادبی به‌شدت کم شده است و سایر رسانه‌های ادبی نیز مورد استقبال قرار نگرفته‌اند که این موضوع قابل پیگیری است.

وی افزود: تمام کارهایی که در حوزه ادبیات و هنر انجام می‌شود، نیاز به تبلیغات دارند. هنرمند واقعی در دنیای مجازی گم شده است و تنها اهالی رسانه هستند که هنرمند واقعی را از هنرمند مجازی تشخیص می‌دهند، بنابراین در دنیای امروز رسانه‌ها در حیات جامعه ادبی و هنری نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

این ترانه‌سرا با اشاره به پیامدهای گسترش فضای مجازی اظهار کرد: احساس می‌کنم که فضای مجازی در حال ضربه زدن به مطبوعات است چراکه بیشتر مردم در این روزها به این رسانه‌ها مراجعه می‌کنند و توجه به رسانه‌های معتبر مانند روزنامه و خبرگزاری کم شده است.

شاعر مجموعه شعر «تحت پیگرد قانونی» ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، اگر رسانه‌ها نتوانند خودشان را با این تغییرات سازگار کنند، خطرات زیادی آنها را تهدید می‌کند و این امکان وجود دارد که آن رسانه در آینده با عدم استقبال مردم روبه‌رو شود.

بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات تا 21 آبان‌ماه در مصلای امام خمينی (ره) برپاست.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها