شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
نکوداشت خالق «نخل‌های بی‌سر» در محفل انس

آیین نکوداشت قاسمعلی فراست، نویسنده کتاب «نخل‌های بی‌سر» در مرکز فرهنگی «محفل انس» برگزار می‌شود.

میرشمس‌‌الدین فلاح‌هاشمی، مدیر مرکز فرهنگی «محفل انس» به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: آیین نکوداشت «قاسمعلی فراست» سه‌شنبه، یکم تیرماه 1395 از ساعت 19 و 30 دقیقه هم‌زمان با زادروز وی در این مرکز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراست نویسنده نخستین رمان در حوزه دفاع مقدس با نام «نخل‌های بی سر» است و در این برنامه از سال‌ها فعالیت فراست در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قدردانی می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی «محفل انس» از مصطفی رحماندوست، ناهید طباطبایی، غلامرضا امامی، محمدحنیف، بیوک ملکی، مصطفی خرامان، زهرا زواریان، محمدجواد جزینی، بلقیس سلیمانی، مجید قیصری، محمدمهدی رسولی، محمدعلی گودینی، یوسف قوجق، کاظم اخوان، محمدعلی گودینی، علی‌الله سلیمی، ابراهیم جعفری، پیروز قاسمی، سید احمد نادمی، اسرافیل شیرچی به عنوان شماری از میهمانان این برنامه نام برد.
 
به گفته وی، یکم تیرماه سالروز تولد مصطفی رحماندوست نیز هست اما وی با آن که در برنامه نکوداشت خود در کتابخانه «مصطفی رحما‌ندوست» حضور خواهد داشت، قول حضور در این برنامه را نیز داده است.
 
فلاح‌هاشمی یادآور شد: مرکز فرهنگی «محفل انس» با هدف ارایه سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایجاد فضایی برای دیدار اهالی قلم بنیان گذاشته شده و آیین نکوداشت قاسمعلی فراست، دومین برنامه‌ای است که در این مکان برگزار می‌شود. نخستین برنامه این مرکز، آیین رونمایی کتاب «ره یافتگان» بود.

نویسنده کتاب «ره‌یافتگان» تاکید کرد: در مرکز فرهنگی «محفل انس» برای نویسندگان اثرگذار حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سایر اهالی ادب که در قید حیات نیستند هم برنامه‌هایی خواهیم داشت.

مرکز فرهنگی در خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، کوچه شهید براتی، کوچه تمدن (غرب)، بن بست اول، شماره 2 واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها