شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
ناشران و کتابفروشان برگزیده طرح «عیدانه کتاب» قدردانی می‌شوند

موسسه خانه کتاب، طی مراسمی از ناشران و کتابفروشان برگزیده طرح «عیدانه کتاب» که از 15 اسفند 1394 تا 15 فروردین 1395 در سراسر کشور برگزار شد، قدردانی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشيدن به بازار كتاب و ترويج كتابخوانی، فاز دوم طرح کتابفروشی به وسعت ایران را با عنوان «عیدانه کتاب» از 15 اسفند 1394 تا 15 فروردین 1395 در کتابفروشی‌های سراسر كشور به اجرا گذاشت که با استقبال قابل توجهی از طرف مردم و کتابفروشان سراسر کشور رو به رو شد.

در طرح «عیدانه کتاب» که با شعار «امسال کتاب عیدی دهیم» اجرا شد، ۴۳ میلیارد و ۷۵۲ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۵ ریال کتاب با  تخفیف ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۸۰۵ ریال به فروش رفت.
 
طرح عیدانه کتاب در ۳۱ استان و با مشارکت ۳۲۷ کتابفروشی دارای فروش اجرا و در این مدت ۲۸۶ هزار و ۷۴۴ نسخه کتاب از سوی ۱۰۳ هزار و ۱۶۸ نفر خریداری شد.

 موسسه خانه کتاب طی مراسمی از ناشران و کتابفروشان برگزیده طرح «عیدانه کتاب» قدردانی خواهد کرد. این مراسم از ساعت 14 تا  16 سه‌شنبه 11 خرداد ماه، در سرای کتاب، واقع در تهران خیابان انقلاب، بین صبا و فلسطین جنوبی، شماره 1080، موسسه خانه کتاب، طبقه 2- برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها