یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
جانمایی کلی غرفه‌های نمایشگاه کتاب تهران انجام شد/ هفتم اردیبهشت؛ موعد تحویل غرفه ناشران

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با بیان این‌که غرفه‌ها هفتم اردیبهشت‌ماه به ناشران تحویل داده خواهد شد، گفت: جانمایی کلی غرفه‌های نمایشگاه انجام شده است و در حال حاضر دست‌اندرکاران، آماده کردن نقشه ریز غرفه‌ها را در دست دارند.

علی اکبر اشعری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دو بخش فضای مسقف و چادرهای (سازه‌ها) موقت تشکیل شده است. غرفه‌بندی بخش فضای مسقف نمایشگاه که ناشران داخلی و بین‌الملل در آن‌جا حضور خواهند داشت، تقریباً رو به اتمام است و این بخش به صورت کامل موکت شده است اما غرفه‌‌‌بندی سازه‌های موقت که ناشران کودک و نوجوان و دانشگاهی در آن‌جا مستقر خواهند شد، هنوز در نصفه راه قرار دارد.
 
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران توضیح داد: در مجموع بر اساس توافقاتی که صورت گرفته است، غرفه‌های نمایشگاه کتاب تهران هفتم اردیبهشت‌ماه آماده تحویل به ناشران خواهد بود.
 
اشعری درباره اجاره بهای غرفه ناشران داخلی و خارجی نمایشگاه کتاب تهران، گفت: اجاره بهای غرفه ناشران داخلی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است اما اجاره بهای غرفه ناشران بین‌الملل به دلیل این‌که تعداد خدمات ارائه شده به این بخش، بیش از سال‌های گذشته خواهد بود، با 25 درصد افزایش مواجه است.
 
وی توضیح داد: اجاره بهای غرفه‌ها همچون سال‌های گذشته هنگام ثبت‌نام از ناشران دریافت نمی‌شود؛ چرا که ممکن است در چینش غرفه‌ها تغییراتی رُخ دهد. بنابراین هر زمان ناشران به صورت قطعی غرفه خود را دریافت کردند، اجاره‌بها واریز می‌شود. البته تمام فعالیت‌های مربوط به نمایشگاه از جمله واریز اجاره بهای غرفه‌ها، باید 24 ساعت پیش از مراسم افتتاحیه به اتمام برسند.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج‌فارس، رو به روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها