یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کارگاه یک روزه تصویرسازی در ارسباران برگزار می‌شود

کارگاه یک روزه «تصویرسازی هماهنگی متن و تصویر» با حضور هنرمندان سوئیسی آلبرتین زولو (تصویرگر) و وژرمانو زولو (نویسنده) در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، همزمان با مبعث حضرت محمد (ص) کارگاه یک روزه «تصویرسازی هماهنگی متن و تصویر» از ساعت ۹ تا ۱۷ روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور هنرمند سوئیسی آلبرتین زولو (تصویرگر) و وژرمانو زولو (نویسنده) با همکاری بخش فرهنگی سفارت سوئیس در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

این کارگاه یک روزه همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب و با حضور تصویرگر و نویسنده مطرح سوئیسی، آلبرتین وژرمانو زولو در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت دراین کارگاه می‌توانند رزومه و آثار خود را به ایمیل zulloworkshop@gmail.com  ارسال کنند و یا با شماره 02186071621 تماس بگیرند و پس از کسب اطلاع از پذیرش و انتخاب آثارشان، در کارگاه حضور یابند.

لازم به ذکراست با توجه به محدودیت پذیرش، اولویت با کسانی است که زودتر آثار و مشخصات خود را ارسال کنند. همچنین به شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهینامه معتبر اعطا و پس از داوری، نمایشگاهی از آثار برگزیده به مدت یک هفته در گالری شماره یک ارسباران برگزار خواهد شد.

 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها