دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
پایان نمایشگاه کتاب بوشهر با 500 میلیون تومان فروش

دهمین نمایشگاه کتاب بوشهر روز گذشته (29 آذرماه) با فروش 500 میلیون تومان کتاب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دویست و نود و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر از تاریخ 23 تا 29 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار شد.

درمدت برگزاری نمایشگاه 130 هزار نفر از آن بازدید کردند و مبلغ 500 میلیون تومان کتاب توسط مردم خریداری شد.

در7 روز برپایی نمایشگاه، برنامه‌های مختلف جنبی مانند شب شعر با حضور سعید بیابانکی، کارگاه‌های آموزشی صنعت چاپ و عفاف و حجاب، کارگاه پیشگیری از مواد مخدر و کارگاه آموزشی مهدویت‌شناسی در عصر انتظار، آسیب شبکه‌های اجتماعی، ضرورت‌ها و راهکارهای تشویق فرزندان به نماز و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان در بخش جنبی نمایشگاه برگزار شد.

در این نمایشگاه 23 هزار و 640 عنوان کتاب در 150 غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. 7 ناشر از استان بوشهر نیز در این نمایشگاه کتاب‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کردند. 300 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب نیز  از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه‌های کتاب استانی با همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها