چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
امیر گلفام: کتاب جایگاه منحصر به فردی میان رسانه‌ها دارد/ دسترسی مخاطبان ایبنا به کتاب‌های صوتی

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: کتاب از سال‌های دور تا به امروز جایگاه ویژه خود را بین رسانه‌ها حفظ کرده است. وی همچنین درخواست کرد تا امکان دسترسی مخاطبان این رسانه به کتاب‌های صوتی فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در غرفه موسسه خانه کتاب در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: در سال‌های گذشته تنها رسانه‌های مکتوب و صوتی اقدام به اطلاع‌رسانی می‌کردند اما امروزه رسانه‌های جدید نیز پا به عرصه گذاشته‌اند. باید به این نکته اشاره کنم که کتاب در میان رسانه‌ها دارای جایگاه منحصر به فردی است.
 
وی اظهار کرد: کتاب، وسیله آشنایی خوانندگان با اندیشه‌ها و علم نویسندگان است و بر کسی پوشیده نیست که تمام نویسندگان در تمام عرصه‌ها از علم تا ادبیات دارای پشتوانه محکمی هستند.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: انتشارات سازمان حفظ آثار در سال‌ جاری یکی از موفق‌ترین ارگان‌ها در زمینه نشر کتاب است و متولیان برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای افزایش تولیدات خود کرده است.
 
وی یکی از انتظارات مخاطبان خبرگزاری کتاب ایران را ارائه بهتر و بیشتر تازه‌های نشر عنوان کرد و گفت: خبرگزاری کتاب با در اختیار دادن جدیدترین اطلاعات نشر، می‌تواند گام‌های موثری در ترویج کتابخوانی بردارد.

گلفام از متولیان خبرگزاری کتاب خواست تا امکان دسترسی مخاطبان این رسانه را به کتاب‌های صوتی فراهم بیاورند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات تا 22 آبان‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها