سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
راه‌اندازی اپلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

محمدحسین متولی، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از راه‌اندازی اپلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی برای تلفن‌های دارای سیستم عامل اندروید و IOS خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مدیر کمیته اطلاع‌رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره برنامه‌های این کمیته در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: برای نخستین‌بار است که اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران به بخش خصوصی واگذار شده است و به همین منظور برنامه‌هایی را برای اطلاع‌رسانی این حوزه در نظر گرفته‌ایم.
 
وی افزود: از آنجا که اطلاع‌رسانی، ارتباط مستقیمی با فروش دارد امسال تصمیم داریم که اطلاع‌رسانی را با دقت بیشتری انجام دهیم. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم از فضای مجازی در اطلاع‌رسانی بهره‌برداری بیشتری کنیم.
 
متولی با اشاره به تولید اپیلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی برای گوشی‌های همراه در نمایشگاه کتاب تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، در پی آن هستیم تا اپلیکیشن اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران را راه‌اندازی کنیم. این اپلیکیشن بر روی تلفن‌های دارای سیستم عامل اندروید و IOS قابلیت نصب خواهد داشت و به راهنمایی بازدیدکنندگان خواهد پرداخت.

 مدیر کمیته اطلاع‌رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: همچنین قصد داریم با ایجاد سایت اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل و پیامک نیز به اطلاع‌رسانی درباره نمایشگاه کتاب تهران و بخش‌های مختلف آن بپردازیم.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه 1394 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط