شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
آموزش سبک زندگی به نوجوانان با کتاب‌های مرجع

«فرهنگنامه سبک زندگی» نوشته غلامرضا حیدری ابهری کتاب مرجع دینی شامل آموزه‌هایی از قرآن و اهل بیت(ع) برای کودکان ونوجوانان است که به تازگی از سوی انتشارات قدیانی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  «فرهنگنامه سبک زندگی» با مدد از «آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع)» یک دوره سبک زندگی اسلامی را ارائه کرده که چهار حوزه ارتباط با خویشتن و ارتباط با خلقت را در بر می‌گیرد.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «مردی نزد پیامبر باد را لعنت کرد. معلوم بود که از دست باد عصبانی است. شاید باد کلاه او را از سرش انداخته یا وزش آن، گرد و خاکی بر سر و رویش نشانده بود. پیامبر(ص) به آن فرمود: «باد را لعنت نکن. او یکی از مامورین خداست.» منظور پیامبر این بود که باد در طبیعت، کار جابه‌جا کردن ابرها و ایجاد تعادل هوا را به عهده دارد...»
 
غلامرضا حیدری ابهری در سال 1348 متولد شد. وی دارای تجربه‌های فراوانی در بیان معارف دینی به کودکان ونوجوانان است. از دیگر آثار وی می‌توان به کتاب مرجع دینی «646 پرسش و پاسخ دینی با نسل نو» اشاره کرد.
 
انتشارات قدیانی کتاب «فرهنگ نامه سبک زندگی» را در قالب 176 صفحه با شمارگان سه هزار و 300 نسخه و قیمت 350 هزار ریال منتشر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها