یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
نشر کتب دکتر تیجانی تونسی در انتشارات حبیب

مدیر انتشارات حبیب از نشر کتب دکتر تیجانی تونسی خبر داد و گفت: کتاب مساجد شهرهای اسلامی در آثار جغرافیایی نگاران در این انتشارات به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین، سید حبیب الله موسوی در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین گفت: فعالیت نشر حبیب از سال ۱۳۷۵ به صورت همگام با نشر بنیاد معارف اسلامی آغاز اما پس از آن به صورتی جدی و مستقل مشغول به فعالیت شد.

مدیر انتشارات حبیب افزود: محور فعالیت‌های نشر حبیب انتشار کتب تألیف شده دکتر محمد تیجانی تونسی است و کتب این محقق مورد استقبال قرار گرفته و از نام آوری خاصی در بین کتب مربوط به تقریب مذاهب برخوردار شده است.

وی گفت: کتب تألیف شده دکتر محمد تیجانی تونسی شامل هشت عنوان است که پنج عنوان آن را بنیاد معارف منتشر کرد و سه جلد بعدی را انتشارات حبیب روانه بازار کرد.

موسوی بیان کرد: کتاب‌های راه نجات، اول مظلوم عالم و سفرها و خاطره‌ها نوشته دکتر محمد تیجانی امسال مورد استقبال فراوان بازدیدکنندگان غرفه انتشارت حبیب قرار گرفتند و در زمره کتاب‌های پرفروش ما محسوب می‌شوند.

موسوی عنوان کرد: کتاب مساجد شهرهای اسلامی در آثار جغرافیایی نگاران نوشته دکتر جهانبخش ثواقب کتابی در زمینه گزارش‌های جغرافی نگاران درباره مساجد و اماکن اسلامی است و این گزارش‌ها در سالیان دور گردآوری شده است.

مدیر انتشارات حبیب تصریح کرد: کتاب فوحات القدس نسخه ادبی میر یوسف علی حسینی استرآبادی و آیین همزیستی چاپ ۹۳ با موضوع تقریب مذاهب از جمله کتب نشر حبیب هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها