دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
برپایی غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در برج میلاد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برپایی غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان همزمان با برگزاری هفته فرهنگی استان اردبیل در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) رباب عزیزخانی‏ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اعلام خبر برپایی غرفه این اداره کل همزمان با برگزاری هفته فرهنگی استان اردبیل در برج میلاد تهران، اظهار داشت: در این نمایشگاه، آثار نویسندگان بومی استان و همچنین مهم ترین کتاب‌های نوشته شده درباره استان اردبیل به نمایش درآمده است.
 
وی ادامه داد: از دیگر خدمات ارائه شده در این غرفه می‌توان به معرفی کتابخانه‌های عمومی استان و خدماتی که در این کتابخانه‌ها ارائه می‌شود و همچنین برپایی تالار آثار نویسندگان بومی استان در کتابخانه مرکزی اردبیل اشاره کرد.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: پخش لوح صوتی حاوی فایل شنیداری آثار تعدادی از نویسندگان استان (از تولیدات بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل) و نیز پخش ویدئویی آثار نویسندگان اردبیل از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در هفته فرهنگی این استان است.
 
عزیزخانی، معرفی نویسندگان بومی استان و همچنین معرفی کتاب های نوشته شده درباره استان را زمینه ساز آشنایی هرچه بیشتر مردم با فرهنگ غنی اردبیل دانست و تصریح کرد: هفته فرهنگی استان اردبیل فرصت مناسبی است تا با معرفی تاریخ فرهنگی استان، این خطه از میهن اسلامی‌مان را بیشتر به مردم کشورمان بشناسانیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها