یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
اعلام فراخوان نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2014

شصت و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 16 تا 20 مهرماه برگزار خواهد شد. در این راستا موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران فراخوان شرکت در این نمایشگاه را منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این فراخوان آمده است: «به اطلاع تمام اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، آژانس‌های ادبی، ناشران، مولفان و اهالی قلم علاقه‌مند به حضور در شصت و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت می‌رساند؛ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با همکاری اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در نظر دارد در این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت نسبت به اختصاص فضایی مناسب و مجزا به واجدین شرایط علاقه‌مند در غرفه جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.

همچنین نویسندگان و ناشرانی که دارای آثار فاخر و متناسب برای عرضه در بازارهای جهانی هستند اما آمادگی حضور مستقیم در این رویداد را ندارند، می‌توانند نمونه اثر و متن کامل ترجمه شده را به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند. آثار رسیده پس از بررسی در بخش عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.»

این دبیرخانه در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و صبای جنوبی؛ ساختمان 1080 موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران؛ طبقه چهارم؛ بخش نمایشگاه‌های خارجی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها