شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
نیاز مصرف کنندگان به پلتفرم‌های جدید برای آبونه دیجیتالی کتب

تحقیقات جدید درباره مدلهای آبونه مشتریان کتب الکترونیک نشان می دهد هر چند ناشران همچنان درابعاد سنتی گرفتارند، مشتریان ناراضی نیز به خریدهای الکترونیکی خود به صورت قدیمی ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) قرار است در تابستان 2014 گروه تحقیقات صنعت نشر (BISG) گزارش خود مبتنی بر دیدگاه کاربرانی که آبونه کتب الکترونیک هستند را منتشر کند.

دراین گزارش که بخشی از آن در بوک اکسپو امریکا تحت نام کنفرانس"کتب دیجیتال و فرایند آبونه" مطرح شد، آمده است پذیرش مدلهای جدید آبونمان توسط کاربران از دغدغه‌های ناشران دیجیتال است که باید فکری به حال آن اندیشید.

جاناتان استولپر از نیلسن بوک اسکن می گوید جوانان،مردان و علاقمندان به فناوری‌های نوین درصدر کاربرانی هستند که به سوی آبونه‌های دیجیتالی رفته اند. به گفته وی هزینه 45 دلاری برای خرید کتاب دیجیتالی از یافته های این تحقیق است.

موضوع تحت الشعاع گرفتن فروش کتاب با پلتفرم‌های موجود آبونه دیجیتال، توسط حضار در کنفرانس رد شد.

واقعیت این است که بسیاری از کاربران اکنون با پلتفرم‌های مختلف برای آبونه کردن نام خود در فضای وب مواجه هستند. عضویت در باشگاه و کلوب‌های مختلف، آبونه شدن در لیست ضد ویروس و به روزرسانی سیستم خود در سایت کمپانی، خرید از فروشگاه‌ها و بقالی‌های آنلاین و ... هر کدام پلتفرم‌های متفاوت و متنوعی دارند و در بخش فروش کتب دیجیتال هنوز اجماعی برای رسیدن به یک پلتفرم واحد بدست نیامده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها