یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
نخستین جلسه کمیته ایمنی نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

مدیر کمیته اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اجرای نخستین جلسه کمیته ایمنی این نمایشگاه با حضور مدیران دستگاه‌ها و مسوولان سازمانی اورژانس،‌ آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر و دانشگاه شهید بهشتی خبر داد._

حسین صفری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بیان کرد: نخستین جلسه کمیته ایمنی نمایشگاه کتاب تهران روز گذشته(24 اسفندماه) پیرو نشست شورای اسلامی شهر تهران با هدف هماهنگی دستگاه‌ها و سازمان‌های همکار برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسه شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد که کمیته‌های ایمنی، خدمات عمرانی و حمل و نقل ترافیک تشکیل شوند. بنابراین، روز گذشته نخستین جلسه کمیته ایمنی نمایشگاه را برپا کردیم.

مدیر کمیته اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره این جلسه توضیح داد: روز گذشته به بررسی و واکاوی نقاط قوت و ضعف بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران پرداختیم و بر این اساس شرح وظایف دستگاه‌های مربوطه نهایی و دستور العمل ستاد پیشگیری و مدیریت بحران نمایشگاه تنظیم و آماده شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه تمامی دستگاه‌ها آمادگی خود را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این رویداد عظیم فرهنگی اعلام کردند و نیز متعهد شدند در تمام مراحل فعالیت‌ها ضمن اعلام نکات ایمنی، همکاری کاملی با ستاد اجرایی داشته باشند.

این مقام مسوول یادآور شد: نظارت بر سازه‌های موقت نمایشگاه کتاب، وضعیت برق‌رسانی و نظارت بر غرفه‌های مواد غذایی و ... از جمله مواردی بودند که در این جلسه بحث و بررسی شدند.

صفری گفت: اکنون ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) مستقر شده است. البته این ستاد در ابتدای سال 1393 در محل اصلی و همیشگی‌اش به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال 1393 در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها