یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
فكري: دانشكده چاپ تا 10 روز ديگر كار خود را از سر مي‌گيرد

مدیر مرکز علمی و کاربردی شماره پنج تهران گفت: با رايزني‌هاي انجام شده مكان جديدي را براي مركز پنج در نظر گرفتيم و بعد از قرارداد به مكان جديد خواهيم رفت، پيش‌بيني مي‌كنم كه دانشكده چاپ تا 10 روز ديگر كار خود را از سر مي‌گيرد.

محمد حسن فكري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ایران (ايبنا) اظهار كرد: خوشبختانه با اقدامات چند روز گذشته به نتايج مثبتي رسيديم و يك مكان جديد براي دانشكده چاپ در نظر گرفته شده است، دانشجويان نگران نباشند چراكه پيگير اين موضوع هستيم و به زودي قرارداد منعقد خواهد شد.

وي ادامه داد:‌ از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و موسسه آموزش عالي تشكر مي‌كنم كه در اين مدت پيگير مشكلات دانشجويان چاپ بودند و اقداماتي را براي روشن شدن تكليف دانشجويان انجام دادند.

به گفته مدیر مرکز علمی و کاربردی شماره پنج تهران، در صورت عقد قرارداد تا هفته ديگر تجهيزات را به مكان جديد منتقل خواهيم كرد تا ترم جديد به سرعت آغاز شود، پيش‌بيني مي‌كنم كه دانشكده چاپ تا 10 روز ديگر كار خود را از سر ‌گيرد.

فكري در بخش پاياني صحبت‌هايش گفت: تا پايان هفته ثبت‌نام را آغاز خواهيم كرد تا از برنامه آموزشي عقب نباشيم، به دليل اينكه پايان ترم به تعطيلات تابستان ختم مي‌شود جاي نگراني وجود ندارد و در صورت كمبود ساعات تدريس، با برگزاري كلاس در تابستان عقب افتادگي چند روزه را جبران خواهيم كرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها