یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار استان منصوب شدند

علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در احکام جداگانه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌هاي بوشهر، اردبيل، آذربايجان شرقي و كرمان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در احکام جداگانه مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌هاي بوشهر، اردبيل، آذربايجان شرقي و كرمان را اعلام كرد. بر اساس اين حكم حمیده ماحوزی به سمت مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر، ناصر اسحاقی به سمت مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل، علی اکبر صفی پور به سمت مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي و محمد محمودآبادی به سمت مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان منصوب شدند. 

اين حكم‌ها به شرح زير است:

نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت "مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر/اردبیل/آذربایجان شرقی/کرمان" منصوب می شوید. امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسوولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان بوشهر، در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها