شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
مهندسان برجسته در فرهنگستان علوم تجلیل می‌شوند

فرهنگستان علوم، همزمان با روز مهندسی، دهمین دوره معرفی مهندسان برجسته کشور را برگزار می‌کند.

سیدعلی پزشکی، مدیر روابط عمومی فرهنگستان علوم، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر، اظهار کرد: روز دوشنبه پنجم اسفندماه سال‌جاری، آیین گرامیداشت روز مهندسی و دهمین دوره معرفی مهندسان برجسته کشور در فرهنگستان علوم برگزار می‌شود که در این آیین از فرامرز امین‌پور، کیومرث جعفرشقاقی و محمدمهدی نایبی به‌عنوان سه مهندس پیشکسوت کشور تجلیل خواهد شد.

علی پزشکی، در ادامه به برگزاری دومین دوره معرفی استادان برجسته جامعه مهندسی کشور نیز اشاره کرد و گفت: در این روز همچنین از عیسی سلاجقه، فرخ مروستی و منوچهر وثوقی، به‌عنوان مدرسان برجسته عرصه مهندسی، منتخب فرهنگستان علوم در سال 1392، تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

وی، دومین دوره معرفی دانشمندان جوان برجسته مهندسی کشور را از دیگر برنامه‌های این فرهنگستان در روز مهندسی اعلام کرد و افزود: رضا خلخالی‌انصاری،‌ علی‌اکبر بابالو، مهدی بشیری، فرشاد لاهوتی و محمدرضا محمدی، پنج مهندس جوان در رشته‌های مختلف مهندسی کشور هستند که در حاشیه این آیین معرفی و تجلیل می‌شوند.

آیین گرامیداشت روز مهندسی و دهمین دوره تجلیل از مهندسان برجسته کشور، ساعت 15 تا 17 دوشنبه پنجم اسفندماه، در محل سالن کنفرانس فرهنگستان علوم، واقع در بزرگراه شهید حقانی، خروجی فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی ايران و كتابخانه ملی برگزار می‌شود. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها