دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
واعظي مي‌رود، ملك احمدي بازمي‌گردد

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد حسین ملک احمدی و منصور واعظی، دبیر کل جدید و پیشین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز شنبه معارفه و تودیع می‌شوند.

به گزاش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،  نخستین جلسه هیات امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ظهر امروز دوشنبه (21 بهمن ماه) در دفتر علی جنتی برگزار شد. در این جلسه احکام اعضای هیات امنای جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ابلاغ شد. 

در این جلسه؛ محمد حسین ملک احمدی طی حکمی ازسوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شد. 

محمدحسین ملک‌احمدی پیش از این دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بود که در 16 مردادماه سال 1386 جای خود را به منصور واعظی داد و اکنون پس از موافقت با انتقال وی از دفتر معاونت آموزش آزاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اکنون دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است محمد حسین ملک احمدی و منصور واعظی، دبیر کل جدید و پیشین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز شنبه معارفه و تودیع می‌شوند.

رییس جمهوری همچنین امروز در حکمی پنج عضو هیات امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را منصوب کرد. دكتر سيد عباس صالحي شريعتي، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد علي حسيني، محمدحسين ملك احمدي، دكتر فريده عصاره و دكتر مهردخت وزيرپور كشميري پنج عضوی هستند که به عنوان هیات امنای این نهاد انتخاب شدند. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    جناب آقاي ملك احمدي انتصاب حضرت عالي را به اين سمت تبريك عرض مي نمايم همچنين از انتخاب دكتر فريده عصاره و دكتر مهردخت وزيرژور كشميري كه از جامعه كتابداري كشور هستند باعث افتخار و مباحات شد
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    انتخاب بجا و شایسته جناب آقای ملک احمدی را به همه کتابداران و فرهیختگان کشور تبریک میگیم. مطمئناً با درایت و توانمندی هائی که از ایشان سراغ داریم، نه تنها شاهد توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی خواهیم بود، بلکه ارتقاء جایگاه کتابداران نیز به لطف الهی تحقق خواهد بخشید. انشا الله.
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    خوشحالم که بعد از این همه کش و قوس نسیم اعتدال به نهاد کتابخانه ها وزید . امیدوارم آقای ملک احمدی به حقوق ضایع شده کتابداران برسد
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    جناب آقای ملک احمدی انتصاب حضرتعالی به سمت مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که در جهت ارتقای حقوق ما کتابداران گامی اساسی بردارید. با تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها