شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸
برزو ارجمند: بازیگران جوان با مطالعه کتاب می توانند ماندگار شوند

بازیگر فیلم معراجی‌ها در سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر معتقد است بازیگران جوانی که وارد حرفه سینما می‌شود با کسب تجربه و مطالعه کتاب می‌تواند ماندگار شوند.

برزو ارجمند در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: اصولا خاصیت هنر این است  که وسعتش به قدری بزرگ است که جا برای هیچ کس کم نیست و جوانان با استعداد می‌توانند به این عرصه بیایند اما این که چقدر بتوانند دوام بیاورد خیلی مهم است، بازیگران جوانی که وارد حرفه سینما می‌شود با کسب تجربه و مطالعه کتاب می‌توانند ماندگار شوند.

وی ادامه داد: با تمام مشغله‌های کاری همیشه وقت برای مطالعه دارم چراکه زمان مطالعه‌ام را به کار دیگری اختصاصی نمی‌دهم، در حال حاضر برای دومین بار مشغول مطالعه کتاب «انجمن شاعران مرده» هستم.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال متاسفانه فیلم شاخص کم بود و سطح کارها کمی کاهش یافته که من دلیل آن‌را نمی‌دانم اما با همه این تفاسیر حضور پرشور هنرمندان در این دوره نشان از روزهای خوب سینمای ایران دارد.

ارجمند در بخش پایانی صحبت‌هایش بیان کرد: با تغییر در دولت به وضوح امید را در دل هنرمندان می‌بینیم اما متاسفانه تا به امروز پولی به سینما وارد نشده تا شاهد تغییر وضعیت باشیم.

برزو ارجمند در سال 1354 در مشهد متولد شد،  بازی در سریال‌های پشت‌ کنکوری‌ها، نون و ریحون، مرد دوهزار چهره، صاحبدلان، شب‌های برره و قهوه تلخ از فعالیت های بازیگری او به شما می رود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها