سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
مسابقه مقاله‌نویسی در کتابخانه‌های جنوب پایتخت

مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان «سپیده صبح» به همت کتابخانه شهید بخارایی مجتمع فرهنگی هنری فجر و کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رییس کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن در خصوص اجرای مسابقه فرهنگی «سپیده صبح» گفت: این مسابقه با دو موضوع «جایگاه انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن اسلامی» و «نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و صیانت از انقلاب» در دو قالب «مقاله» و «یادداشت نویسی» برگزار می‌شود.

رویا زارعی ادامه داد: علاقه‌مندان تا یکشنبه 20 بهمن‌ماه فرصت دارند آثار و دست نوشته‌های خود را به کتابخانه‌ شهید بخارایی مجتمع فرهنگی هنری فجر و کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن ارسال کنند.

وی افزود: این مسابقه در ادامه دیگر برنامه‌های مناسبتی فرهنگسرای بهمن در حوزه کتاب به مناسبت سی و پنجمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در مناطق تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 در جنوب پایتخت برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم شهروندان آزاد است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، کتابخانه شهید فهمیده و فلکه چهارم خزانه بخارایی، کتابخانه شهید بخارایی مجتمع فرهنگی هنری فجر مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها