شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
مشکلات ناشران حوزه رسانه بررسی می‌شود

نشست بررسی مشکلات ناشران حوزه رسانه و ارتباطات، دوشنبه 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود. بررسی طرح مشکلات و مسایل موجود در کتاب‌های ارتباطات هدف برگزاری این نشست است.

مدیر اجرایی انتشارات «سیمای شرق» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: برگزاری این نشست با هدف طرح مشکلات و مسایل موجود در حوزه نشر کتاب‌های حوزه رسانه و بیان آن به مسوولان وزارت ارشاد پیش‌بینی شده است.

بهروز تقی‌پور افزود: اغلب کتاب‌های ناشرانی که در حوزه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات کار می‌کنند در فروش و توزیع به مشکل بر می‌خورند و به دلیل نامناسب بودن سیستم توزیع در کشور این مشکل همچنان وجود دارد.

وی با بیان این‌که نشست فوق با حضور جمعی از فعالان حوزه نشر رسانه و روابط عمومی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در تلاشیم برای این موضوع راهکاری پیدا کنیم تا مشکلات و آسیب‌های این حوزه برای فعالیت بهتر و مناسب‌تر فراهم شود.

تقی‌پور با اشاره به حضور معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این نشست عنوان کرد: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران میزبان این نشست خواهد بود و قرار است نمایندگان تشکل‌های صنفی حوزه نشر مانند اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان تهران نیز در این نشست حضور داشته باشند.

به گفته وی، نشست بررسی مشکلات ناشران حوزه رسانه و ارتباطات، دوشنبه 21 بهمن ساعت 14 در شهرک قدس، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها