یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کتاب‌های آموزشی كمك درسي در رتبه سوم قرار گرفتند

در نخستین هفته دیماه (30 آذر ماه تا 4 دیماه) 116 اثر در حوزه آموزشی و کمک‌درسی منتشر شدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بر اساس آمار منتشر شده از سوی خانه کتاب در نخستین هفته دیماه (30 آذر ماه تا 4 دیماه) 926 عنوان کتاب در موضوعات مختلف به چاپ رسید و در این میان کتاب‌های آموزشی و کمک درسی با 116 عنوان در رتبه سوم قرار داشتند.

تمامی آثار منتشر شده این حوزه تالیفی بودند و 39 کتاب برای نخستین بار و 77 اثر دیگر نیز برای چندمین بار به زیر چاپ رفتند. از این تعداد اثر 94 کتاب در تهران و 22 عنوان نیز در شهرستان‌ها منتشر شدند.

«تابع نمایی و لگاریتم» تالیف محمد ایرانی ارزان‌ترین کتاب کمک آموزشی این هفته بود. این اثر در هزار نسخه، به بهای چهار هزار تومان از سوی نشر نظری به چاپ رسید.

همچنین «ریاضیات تجربی تابع کنکور» تالیف سروش موئینی نیز گران‌ترین کتاب بود. چاپ سی‌ام این کتاب در 870 صفحه و با شمارگان پنج هزار نسخه از سوی نشر خیلی سبز منتشر شد.

همچنین «ریاضی دوم راهنمایی» علی اصغر حیدری با 118 بار انتشار رکورد‌دار بیشترین نوبت چاپ بود. این کتاب در 208 صفحه و به بهای 13 هزار تومان از سوی انتشارات بین‌المللی گاج انتشار یافت.

رکورد بیشترین شمارگان کتاب نیز متعلق به «کتاب جامع ریاضی گراد پایه اول ابتدایی» بود. چاپ نخست این کتاب در 156 صفحه و به بهای 12 هزار تومان از سوی نشر گراد منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها