یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
کم‌نظیرترین دستگاه چاپ رول زایکن در اختیار چاپخانه نشر شهر

مشاور سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران مدعی شد که چاپخانه این موسسه کم‌نظیرترین دستگاه چاپ «رول زایکن» در ایران را در اختیار دارد و شاید مشابه آن را تنها یک چاپخانه در ایران داشته باشد که از جنبه کیفیت با این دستگاه قابل قیاس نیست.

امیرمسعود شهرام‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: چاپخانه نشر شهر به دستگاه‌های چاپ دیجیتال و افست متعددی با قابلیت‌های ویژه‌ و بی‌نظیری مجهز است.

وی ادامه داد: در این چاپخانه عمده سفارش‌های سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، کتاب‌های نشر شهر و برخی سفارش‌های خارج از محدوده شهرداری تهران چاپ می‌شوند. 

شهرام نیا با بیان این‌که گاهی اوقات برخی از امکانات چاپخانه‌های مجهز شهر تهران را هم اجاره می‌کنیم تا خدمات بهتری را به مخاطبان ارایه‌ دهیم، اظهار کرد: می‌توان ادعا کرد در بخش دیجیتال این چاپخانه که به دستگاه‌های چاپ رول زایکن، شیپ زیراکس و اسکن سه بعدی مجهز است، بهترین خدمات چاپی ارایه می‌شود. 

مشاور سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در حوزه کتاب و کتابخوانی افزود: «رول زایکن» به چاپ رولی کتاب و اوراق می‌پردازد که در ایران بی‌مانند است و «شیپ زیراکس» چاپ صفحه‌ای کتاب را انجام می‌دهد. همچنین در آتلیه اسکن سه بعدی این چاپخانه، نمایش سه بعدی اجرامی مانند سنگ، سرامیک و کاشی برای نخستین‌بار به تصویر کشیده می‌شود، عرضه خدمات چاپ دیجیتال معمولی از دیگر خدمات این چاپخانه است. 

وی در پاسخ به این سوال که «ناشران و نویسندگان تخصصی که علاقه‌مند به انتشار کتاب‌های خود با چنین امکاناتی‌اند، باید از چه شرایطی برخوردار باشند؟» گفت: هم‌اکنون با ناشرانی همکاری داریم و آنان کتاب‌های چاپ رنگی با شمارگان محدود خود را به این چاپخانه می‌سپارند. البته به دور از هر جنبه سودآوری و اقتصادی، آمادگی همکاری با مولفان و سایر ناشران را هم داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط