جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳
برای شنیدن صدای اهالی چاپ و نشر وجود خبرگزاری کتاب ایران ضروری است

محسن بیگلری و رمضانعلی سبحانی‌فر دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی عصر امروز(29 آذرماه) از اتاق خبری خبرگزاری کتاب ایران دیدن کردند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در ساعات پایانی دومین روز بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران محسن بیگلری و رمضانعلی سبحانی‌فر، اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی از اتاق خبری خبرگزاری کتاب ایران واقع در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دیدن کردند.

رمضانعلی سبحانی ‌فر با اشاره به تخصصی بودن خبرگزاری کتاب ایران گفت: به دلیل وجود خبرگزاری‌های متعدد، فعالیت خبرگزاری‌های تخصصی مانند کتاب سخت‌تر است. برای شنیدن صدای اهالی چاپ و نشر وجود خبرگزاری‌های تخصصی مانند خبرگزاری کتاب ضروری است تا صدا به گوش مسوولان برسد.

وی ادامه داد: اگر فریاد اهالی صنعت چاپ و نشر صدای حقی باشد، قطعا مسوولان باید برای حل مشکلات اقدام کنند، مسوولان به دلیل مشکلات و گرفتاری‌های فراوان زمان رسیدگی و بازدید از همه حوزه‌ها ندارند اما خبرگزاری‌ها می‌توانند این مشکلات را به گوش مسوولان برسانند.

محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه نیز در بازدید از اتاق خبری خبرگزاری ایبنا گفت: در دنیای امروز رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در آگاهی جامعه دارند زیرا با آگاه‌سازی مردم می‌توانند به پیشرفت کشور کمک کنند.

وی درباره خبرگزاری کتاب ایران گفت: رسالت خبرگزاری کتاب روشن است و امیدوارم در رسیدن به اهداف خود موفق باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط