شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
تجلیل از 2 مرجع تقلید واقف در آستانه هفته وقف

آیات عظام جوادی آملی و سبحانی، نویسندگان سرشناس حوزه دین، به عنوان دو مرجع واقف شاخص در همایش «توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌های علمیه» تجلیل می‌شوند. این همایش ۲۶و ۲۷ آذر ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام‌  «سیدجلال رضوی‌مهر» دبیر همایش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌های علمیه، هدف از برگزاری این همایش را احیای سنت حسنه وقف و پررنگ کردن نقش حوزه‌های علمیه در ترویج این سنت دانست و گفت: یکی از فعالیت‌های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، برگزاری نشست‌های تخصصی در راستای ترویج سنت حسنه وقف و هدفمند کردن موقوفات جدید در کشور است.

وی ادامه داد: در همایش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌های علمیه که روزهای 26 و 27 آذرماه در  قم برگزار می‌شود، آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام‌  علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، سخنرانی می‌کنند.

به گفته رضوی مهر، در این همایش همچنین نقش سنت حسنه وقف بررسی می‌شود و از دو تن از مراجع عظام تقلید که موقوفاتی را وقف کرده‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر همایش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌های علمیه افزود: در این همایش که در سالن دارالشفای حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد، از آیات عظام جوادی آملی و سبحانی به عنوان دو مرجع واقف، تجلیل خواهد شد.

وی اظهار کردکرد: همچنین از سه نویسنده نخست مقالات  با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

رضوی‌مهر دیدار با مراجع عظام تقلید در قم را از ویژه برنامه‌های همایش توسعه وقف و حوزه‌های علمیه اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها