به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «نظریههای رسانه، اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی» در 11 فصل تنظیم شده و به نظریههای جدید ارتباطات جمعی و رسانه، همانند «نظریه ارتباطات و تحول تاریخی: رسانه و مدرنیته»، «نظریه هنجاری رسانه»، «نظریه فمینیستی رسانه: رسانه و جنسیت» و «نظریه پست مدرنیسم و ارتباطات: رسانه، تصویر و وانمایی» پرداختهاست.
مولف کتاب در مقدمه نوشته است: «این اثر سعی کردهاست مجموعه نظریههای رسانه را به گونهای دستهبندی و ساماندهی کند که به دور از پراکندگی و آشفتگی، متنی منظم و منسجم فراهم آورد تا خواننده بتواند درکی منطقی و منظم از رویکردهای نظری در این قلمرو داشته باشد.» سید محمد مهدیزاده در تدوین سرفصلها و ایدهپردازیها، خود را وامدار «دن لافی» در کتاب مضامین کلیدی در نظریهها میداند.
انتشارات همشهری سومین بار کتاب «نظریههای رسانه، اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی» را در 359 صفحه با شمارگان یکهزار نسخه و قیمت 15 هزار تومان منتشر کردهاست.

نظر شما