یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
دستاوردهای «نویسندگان زن ایرانی» در فرانکفورت بررسی شد

انتشارات غزال جوان با ارایه 50 عنوان کتاب و برپایی نشستی درباره نویسندگان زن ایرانی ،شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت را تجربه کرد.-

علیرضا ربانی اصفهانی، مدیر مسوول انتشارات غزال جوان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: امسال غرفه‌ای مستقل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت داشتیم.

وی افزود: به عنوان ناشر علاوه بر ایران، دفتری هم در امارات داریم که به دلیل برخی تحریم‌ها تصمیم گرفتیم از طریق آن دفتر برای ثبت‌نام و حضور در نمایشگاه اقدام کنیم.

ربانی گفت: در زمان برپایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت که در حقیقت برای تبادل کپی رایت آثار، آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه نشر و اندیشه‌های نویسندگان برپا می‌شود، حدود 50 ملاقات و گفت‌وگو با ناشران گوناگون داشتیم كه قرار است این مذاکرات ادامه یابد و این ناشران درباره خرید کپی رایت آثار با ما مذاکراتی داشته باشند.

مدیر مسوول انتشارات غزال جوان اظهار کرد: امسال نشستی درباره «ادبیات معاصر نویسندگان زن ایران» داشتیم که با حضور ناهید طباطبایی و محمود حسینی‌زاد که اخیرا جایزه گوته را به عنوان بهترین مترجم زبان آلمانی به فارسی دریافت کرده است، برگزار شد. در این نشست داستان کوتاهی از آثار ناهید طباطبایی خوانده شد تا حاضران درباره آن بحث و گفت‌وگو کنند.

شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از هفدهم تا بیست‌ویکم مهرماه سال 1392 در كشور آلمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها