چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹
آزادگویان با اخلاق مدیریتی در راه است

مولف کتاب «اخلاق مدیریتی» گفت: مبانی ارایه شده در این اثر، برداشت‌هایی از اصول مدیریتی ائمه(ع) و محتوای این کتاب برگرفته از احادیث، روایات امامان(ع) و آیات قرآن کریم است. این کتاب به زودی منتشر می‌شود.-

حجت‌الاسلام والمسلمین یونس آزادگویان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ‌عنوان کرد: این اثر یکی از مجلدهای مجموعه «بایدها و نبایدهای اخلاقی» است که به زودی مراحل تحریر آن به پایان می‌رسد و تا پایان سال جاری از سوی نشر یاس نبی روانه بازار کتاب خواهد شد.

وی ادامه داد: کتاب اخلاق مدیریتی را با زبانی ساده و روان ویژه جوانان نوشته‌ام و کوشیده‌ام در آن رفتارهایی را که مدیران باید داشته باشند، از جنبه دینی و اخلاقی یادآور شوم. همچنین پرداختن به نقاط ضعف و قدرت رفتار مدیریتی در محیط کار و ارایه راهکارهای اخلاقی در اصول مدیریتی از دیگر مباحثی است که در نگارش این کتاب به آن‌ها توجه کرده‌ام.

این مولف کتاب‌های دینی تنوع در مضامین کتاب اخلاق مدیریتی و حجم کم آن را از مزایای اثر دانست و عنوان کرد: تاکنون در این زمینه کتاب‌های متعددی نوشته شده‌اند اما من در نگارش کتاب اخلاق مدیریتی کوشیده‌ام مطالب را در قالبی موجز و مفید به مخاطبان ارایه دهم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آزادگویان درباره بازخورد مخاطبان از انتشار کتاب «خوش اخلاقی و بد اخلاقی» عنوان کرد: علما و دوستانی که این کتاب را خوانده‌اند، معتقدند تنوع مطالب، حجم محدود کتاب بر جذابیت محتوای اثر افزوده است به طوری که مضامین آن را تنها در یک شب مطالعه کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط