یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
امکان سفر به کتابخانه ملک از طریق دو نمایشگاه و یک تور مجازی

دو نمایشگاه و یک تور بازدید مجازی به مناسبت آغاز دهه کرامت و برگزاری جشنواره ماه هشتم در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در وب‌سایت این موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی، آغاز به کار کرد.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، این امکان تازه موزه‌ای که در فضای وب برای علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ و هنر فراهم شده است، «نمایشگاه مجازی سکه‌های عباسیان»، «نمایشگاه مجازی سکه‌های صفویان» و «تور بازدید مجازی کتابخانه و موزه ملی ملک» را دربرمی‌گیرد.

«علی صداقت‌بین» مسوول فناوری اطلاعات موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در این‌باره گفت: در بخش نمایشگاه مجازی سکه‌های عباسیان، هشت سکه تاریخی به نمایش درآمده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در نمایشگاه مجازی سکه‌های صفویان به تماشای 16 سکه تاریخی بنشینند. 

وی افزود: در تور مجازی نیز امکان بازدید از طبقات و تالارهای موزه‌ای و فضای بیرونی موسسه و میدان مشق (محوطه باغ ملی) به شیوه چرخش 360 درجه وجود دارد. از امکانات این نمایشگاه‌های مجازی می‌توان به قابلیت چرخش 360 درجه، نقشه همراه با توضیحات درباره اشیای به نمایش درآمده اشاره کرد. 

به گفته «صداقت‌بین»، علاقه‌مندان و دوستداران می‌توانند در این نمایشگاه‌های مجازی به تماشای سکه‌های ولایت‌عهدی امام رضا علیه‌السلام بنشینند که به مناسبت برگزاری جشنواره ماه هشتم در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده‌اند. 

این نمایشگاه‌ها و تور مجازی را می‌توان از راه بنر «بازدید مجازی» در صفحه نخست وب‌سایت کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org یا نشانی مستقیم www.malekmuseum.org/fa/virtualtour.php به تماشا نشست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط