یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
تازه‌ترین شعرهای منصور اوجی با مقدمه کامیار عابدی به چاپ می‌رسد

دو دفتر تازه شعر منصور اوجی منتشر می‌شود. این شاعر یه «ایبنا» گفت که کتابش در قطع کوچک و با مقدمه‌ای از کامیار عابدی با عنوان «شعر کوتاه از آغاز تا منصور اوجی» بدون هیچ اصلاحیه‌ای از وزارت ارشاد اجازه انتشار گرفته و در چند روز آینده منتشر خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اوجی گفت: انتشارات مروارید کتاب گزینه شعرهایم را در قطع کوچک منتشر خواهد کرد. این دفتر دربرگیرنده حدود 200 شعر از 18 کتاب من است که با مقدمه‌ای از کامیار عابدی تحت عنوان «شعر کوتاه از آغاز تا منصور اوجی» بدون هیچ اصلاحیه‌ای از وزارت ارشاد اجازه انتشار گرفته و در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

این شاعر گفت: همچنین انتشارات ابتکارنو کتاب «دهان تسلی» را منتشر خواهد کرد. این دفتر دربرگیرنده 105 شعر کوتاه است. این کتاب قرار بود در سال 90 منتشر شود که با مشکل گرانی کاغذ برخورد کرد. خوشبختانه این کتاب مراحل چاپ و نشر را پشت سر گذاشته و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

منصور اوجی متولد شیراز است. وی فارغ‌التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه تهران و کارشناسی‌ارشد رشته علوم تربیتی از دانشسرای عالی تهران است. اوجی همچنین کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی را در دانشگاه شیراز گذرانده و طی 50 سال این رشته‌ها را در مرکز تربیت معلم و دانشگاه تدریس کرده است.

«باغ شب»، «خواب درخت و تنهایی زمین»، «شهر خسته»، «برگزیده اشعار»، «این سوسن است که می‌خواند، «مرغ سحر»، «صدای همیشه»، «شعرهایی به کوتاهی عمر»، «حالی است مرا»، «کوتاه مثل آه» و «خوشا تولد و پرواز» نام برخی کتاب‌های او هستند.

این شاعر در سال 1389 جایزه شعر فجر را به خود اختصاص داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط