شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
انتشار شماره 52 از ماهنامه مهندسی مدیریت

پنجاه و دومین شماره از ماهنامه خبری، تحلیلی، آموزشی و پژوهشی «مهندسی مدیریت» ویژه مرداد و شهریور 92 منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شماره 52 ماهنامه مهندسی مدیریت در ششمین سال فعالیت خود به مدیر‌مسوولی دکتر جمشید پایندانی و سردبیری دكتر عليرضا مزين و دكتر محمد طالقانی منتشر شد. «تاثير مولفه‌های بازاريابی داخلی بر ميزبان تعهد سازمانی؛ (مطالعه موردی كاركنان بانک رفاه استان اردبيل)» به‌قلم دکتر محمد طالقانی، عنوان سرمقاله این شماره از این نشریه است.

نقش و اهميت هوش عاطفی در كودكان، بازتاب پيام‌های مثبت زندگی، نقش سرعت، زمان و عواطف در مديريت، نقش حسابرسی عملياتی به‌عنوان فرايندی اجتماعی، روانشناسی سیاسی، مهم‌ترين فاكتورهای دستيابی به موفقيت، شناخت چالش‌ها و رويكردها در بحران، فرايند ايجاد خلاقيت در سازمان، تاثيرات تنهايی به مشكلات روحی و بررسی رابطه بين استراتژی‌های مديريت دانش و نوآوری؛ (بررسی موردی: صنايع دارويی استان گيلان) عناوین برخی مقالاتی هستند که در این شماره از ماهنامه می‌خوانیم.

در این شماره از نشریه همچنین موضوعاتی همچون تعيين جايگاه فعلی سازمان در ميان رقبا، مفهوم‌شناسی نظام مشاركت، كيفيت خدمات يكی از استراتژی‌های مهم بقاء سازمان، كليدهای آگاهی و توانمندی، ارزش سرمایه‌های فکری، سنجش و بررسی تعيين كننده‌های نوآوری، مدیریت خوب استراتژی، عملكرد ذهن در فرآيند يادگيری، نقش مهم سبک‌های يادگيری در فراگيران، باورهای غلط درباره سکته مغزی، ضرورت تفکیک بازار در بازاریابی و چالش‌های سازمانی در دهه‌های آينده در قالب خبر و مقاله برای آگاهی و آموزش مخاطبان چاپ و منتشر شده است.

پنجاه و دومین شماره از ماهنامه «مهندسی مدیریت» ویژه مرداد و شهریور 92 به بهای چهار هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها