سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
فروشگاه اینترنتی شهر کتاب به طور رسمی راه‌اندازی می‌شود

فروشگاه اینترنتی شهر کتاب که از اسفندماه سال گذشته به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود، در آستانه پاییز به شکل رسمی و ارایه 60 هزار عنوان از کتاب‌های ناشران گوناگون کار خود را آغاز می‌کند.-

احمد رفیع‌زاده، مدیر پروژه فروشگاه شهر کتاب مجازی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: شهر کتاب فروشگاه‌های متعددی در سراسر شهر دارد که به ارایه محصولات فرهنگی می‌پردازند. این مرکز در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به عموم مخاطبان و دوستداران کتاب به ویژه افرادی که مشکلاتی در ترددهای شهری دارند، تصمیم گرفت فروشگاه اینترنتی هم راه‌اندازی کند.

رفیع‌زاده درباره تفاوت‌های این مرکز فروش اینترنتی کتاب با سایر مراکز پخش گفت: علاوه بر آن‌که موسسه شهر کتاب پشتوانه تامین منابع این فروشگاه به شمار می‌آید در حوزه مسایل اجرایی و فنی این سامانه نیز شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد آریان (فناپ) پشتیبانی می‌کند و مخاطبان با اطمینان بیشتری می‌توانند آثار این فروشگاه را بررسی کنند و نیازهای مطالعاتی خود را پاسخگو باشند.

وی درباره استقبال مخاطبان از این فروشگاه اظهار کرد: در دوره فعالیت آزمایشی این فروشگاه بیش از چهار هزار و 500 نفر به عضویت این مرکز در آمده‌اند و افزون بر هزار و 200 خرید اینترنتی نیز در این مدت انجام شده است.

مدیر پروژه فروشگاه شهر کتاب مجازی اعلام کرد: هزینه ارسال آثار این مرکز به سراسر نقاط شهر تهران چهار هزار تومان است و در برخی از مناسبت‌ها نیز این فروشگاه آثار خود را بدون هزینه حمل و نقل به دست مخاطبان می‌رساند. همچنین کتاب‌های مورد نیاز سفارش دهندگان شهرستانی از طریق پست پیشتاز یا به صورت سفارشی به دست آن‌ها می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی شهر کتاب به نشانی www.shahreketabonline.com تنها شعبه مجازی فروشگاه‌های شهرکتاب به شمار می‌آید و بیش از 60 هزار محصول فرهنگی اعم از کتاب، نوشت‌افزار، محصولات دیداری و شنیداری، هنری و محصولات فرهنگی ارایه می‌کند.

علاقه‌مندان علاوه بر ثبت سفارش از طریق وب‌سایت فروشگاه، می‌توانند نام یا بخشی از نام کتاب‌های مورد نیاز خود را به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ پیامک بزنند تا کارشناسان فروشگاه با بررسی کتاب و موجودی آن با متقاضی تماس بگیرند و درباره نحوه خرید و پرداخت هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. 

قرار است به‌زودی پرداخت صورت حساب از طریق سامانه شناسه پرداخت، سرویس کتاب‌یاب و خرید کتاب از امپاد نیز به سرویس‌های فروشگاه شهرکتاب افزوده شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۴۲۱۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید یا به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ پیامک بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها