سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
توزیع 3 هزار جلد کتاب در مسجد جامع استان همدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان حدود سه هزار جلد کتاب میان قاریان مسجد جامع استان همدان توزیع می‌کند.-

خسرو بیات در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مسجد جامع استان همدان در ایام ماه مبارک رمضان با هدف قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم میزبان حدود 600 علاقه‌مند به قرآن است.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و افزایش سرانه مطالعه، حدود سه هزار جلد کتاب با موضوع‌های مختلف مانند دینی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، شعر، ادبیات و تاریخ میان حاضران در مسجد جامع این استان توزیع می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت روز خبرنگار گفت: تجدیدمیثاق با شهدای خبرنگار و افتتاح نمایشگاه مطبوعات استان همدان از  برنامه‌های اداره ارشاد این استان به شمار می‌آیند.

بیات با بیان این‌که اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان زمینه برپایی نشست دوستان حدود 500 خبرنگار با مسوولان فرهنگی استان و استاندار را فراهم کرده است، گفت: این نشست امروز (15 مرداد) ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود. در این نشست کلیپی از شهید محمود صارمی نیز پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط